کنترل کولر گازی همه کاره | غیراصل فاقد گارانتی

ویژگی ها :

ساخته شده از پلاستیک مهندسی ABS
وزن سبک و مناسب

درجه 2 فاقد گارانتی

220,000 تومان

2 عدد در انبار

فروخته شده:0
باقی مانده:2

2 عدد در انبار

10 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!

توضیحات

ریموت کنترل کولر گازی همه کاره

ریموت کنترل کولر گازی همه کاره، یک وسیله بسیار مفید و کارآمد است که به کاربران این امکان را می دهد تا بتوانند کولر گازی خود را به راحتی و بدون نیاز به نگرانی از تنظیمات دستی کنترل کنند.
با استفاده از این ریموت کنترل، کاربران می توانند به راحتی دمای مناسب را برای اتاق خود تنظیم کنند و از امکانات مختلف کولر گازی بهره ببرند.

علاوه بر این، قابلیت پشتیبانی از تمام برندها و مدل های مختلف کولر گازی، این ریموت کنترل را به یک ابزار چند منظوره و کاربردی تبدیل کرده است.

این ریموت کنترل تمام برند های کولر گازی را ساپورت می کند، همچنین طریقه ست کردن کنترل با کولر گازی بسیار ساده است فقط کافیست برند مورد نظر را پیدا کنید.

ریموت کنترل کولر گازی همه کاره

علاوه بر این، روش ست کردن ریموت کنترل با کولر گازی بسیار ساده و آسان است. با توجه به راهنمایی هایی که در دفترچه راهنمای کنترل و کولر گازی آورده شده است، کاربران می توانند به راحتی و بدون هیچ گونه مشکلی این دو را به هم متصل کنند.

این امر باعث می شود که استفاده از کولر گازی و کنترل دما به یک تجربه آسان و لذت بخش تبدیل شود.

 

 

 

ریموت کنترل کولر گازی همه کاره

یکی از روش های ست کردن دکمه set را نگه میدارید و روبروی پنل کولر میگیرید به محض عکس العمل در کولر(که معمولا با صدا از پنل کولر همراه است) دکمه را رها می کنید و فقط یکبار بصورت تک کلید set را میزنید که شماره ثبت شود.

به طور کلی، ریموت کنترل کولر گازی همه کاره یک وسیله حیاتی و ضروری است که به کاربران کمک می کند تا به راحتی از خنک کننده خود استفاده کنند و دمای مطلوب را در اتاق خود فراهم کنند.

کاربران گرامی می توانند برای قیاس قیمت محصولات فروشگاه ما با قیمت سایت های دیگری مانند دیجی کالا به آن ها مراجعه کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و در صورت داشتن هر گونه سوالی با شماره پشتیبانی تماس بگیرید.

توضیحات تکمیلی

نوع ریموت کنترل :

سازگار با تمام کولرگازی ها